28 Şubat 2018 Çarşamba

Arsenal-Arsene Wenger Aşkı Bitiyor Mu?











           Arsenal-Arsene Wenger Aşkı Bitiyor Mu?


arsenal arsene wenger ile ilgili görsel sonucu



     Öncelikle bir Arsenal taraftarı olduğumu belirtmek isterim. Arsenal-Arsene Wenger aşkının bitme ihtimalini duyunca biraz garip oldum. Çünkü Arsene Wenger, 1 Ekim 1996 tarihinden beri Arsenal'in teknik direktörü. Arsenal demek; Arsene Wenger demek Arsene Wenger demek; Arsenal demek... Ancak Arsenal, son yıllarda kupasız sezonların ardından,(9 sezon)kupalar kazanmaya başlasa da yine de rakiplerinin gerisinde kalmaya başladı. Bu durum da haklı olarak ayrılığı olarak gündeme getirdi.(Arsene Wenger'in ayrılığını...) Peki bu aşk biterse yerine geçecek. İhtimalleri inceleyelim....

                                     Joachim Löw

  • Löw şu anda Almanya Milli Takımı'nı çalıştırıyor ancak Löw'ün 2018 Dünya Kupası'nda sonra Milli Takımı bırakacağı biliniyor. Bu yüzden Arsenal için Löw, Löw için de Arsenal iyi bir seçenek olabilir.

                                 Leonardo Jardim
  • Leonardo Jardim şu anda Monaco'yu çalıştırıyor. Jardim takımıyla geçen sene Fransa Ligi'ni kazandı. Ancak bu sene Jardim, Monaco'yla başarısız bir sezon geçiriyor. Bu yüzden Jardim, gelecek sezon Arsenal'e gelebilir

paulo fonseca ile ilgili görsel sonucu      
                                  Paolo Fonseca
  • Paolo Fonseca şu anda Shakhtar Donetsk'i çalıştırıyor ve Fonseca takımıyla çok başarılı bir sezon geçiriyor. Bu yüzden gelecek sezon Fonseca, daha büyük bir takıma gitmek isteyebilir. Arsenal, onun için doğru bir seçenek olabilir.

                                   Brendan Rogers
  • Brendan Rogers, şu anda Celtic'i çalıştırıyor. Ben onun Arsenal'e gelmesini istemiyorum. Çünkü Rogers, Liverpool'da çok başarısız sezonlar geçirdi. Bu başarısız sezonları Arsenal'de de geçireceğinden eminim.
antonio conte ile ilgili görsel sonucu
                                     Antonio Conte
  • Antonio Conte, şu anda Chelsea'yi çalıştırıyor. Ancak bu sezon Conte, takımında başarısız sezon geçiriyor. Ben onun Arsenal'e gelmesini isterim. Çünkü; şu hırsına baksanıza! Arsenal'in de aradığı teknik adam tam da bu olmalı.
                                    


              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder